ELOKUVA- JA TV-ALAN BRÄNDI JA VETOVOIMA

Aika             10.11.2022 klo 10.00-13.00

Paikka           Scandic Hub, kokoustila Hub 2, Annankatu 18, Helsinki

Alabrändäyksen kehittäminen tuo yritykselle ja toimialalle vetovoimaa. Muuttuvassa työelämässä osaamistarpeisiin kannattaa kiinnittää huomiota. Miten vetovoimaa voidaan rakentaa tavoitteellisesti?

Kysymykseen etsitään vastausta seminaarissa, jossa Taru Tujunen puhuu toimialabrändäyksestä ja mielikuvan rakentamisesta ja Saku Tuominen pohtii osaamistarpeita etenkin elokuva- ja tv-alan näkökulmasta.

Tilaisuuden juontaa Salla Nazarenko.

Seminaari päättää elokuva- ja tv-alan Työ2030 -hankkeen. Hankkeen tavoitteena oli muun muassa selvittää, minkälaisina alan toimijat näkevät alan tulevaisuudennäkymät. Tavoitteena olivat myös tilastoinnin kehittäminen sekä koulutusmahdollisuuksien parantaminen.

Seminaarin järjestävät Palta, SJL ja Teme.

Seminaari on tarkoitettu elokuva- ja tv-alalla toimiville yrityksille ja henkilöille.

Aikataulu

klo 10.00 Tapahtuman avaus

klo 10.10 Taru Tujunen – Toimialabrändäys ja -mielikuvan rakentaminen

Klo 11.00 Saku Tuominen – Osaaminen osana työnantaja- ja työntekijävetovoimaa

Klo 12.00 lounas

Ilmoittautumiset alla olevasta linkistä viimeistään 4.11.2022.

Tiedustelut, asiantuntija Terhi Tarvainen, etunimi.sukunimi(at)journalistiliitto.fi

 

Paikkoja ei enää tarjolla.

Paikkoja jäljellä


Tapahtumaan on jäljellä 1 paikkaa.

Tapahtumapaikka

Scandic Hub, kokoustila Hub 2
Annankatu 18
00120 Helsinki

Järjestäjä

Suomen Journalistiliitto ry.

www.journalistiliitto.fi